Модельный ряд Acura

Отзыв о Acura TLX 2017 года


Автомобиль: Acura TLX 2017 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 80 км, двигатель - 3.5 бензин, комплектация - Advance
Автор: Andrew (Украина, Киев)   05.12.2022
Расход в городе: 11.5 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 10.3 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Це вже друга моя Acura, та впевнен, що не остання. Перша була RDX 2008 року - дуже гарна, надійна машина, єдине чого бракувало в ній то датчику світла, запуску с кнопки та приводу багажника.

Тепер про TLX (проїхав приблизно 60 тис. км). В америці такі машини називають sleeper - тобто на вигляд вона сучасна досить скромна, але не показує, що може насправді (5.8 до 100). Дуже динамічна, керуєма, досить тиха, підвіска як на мене у дуже гарному балансі, на швидкості зібрана, на маленькій швидкості мяка. Є 4 режими (Eco, Normal, Sport, Sport+) та вони відрізняються відчутно. Sport+ тримає оберти двигуна біля 3 тисяч) Дуже шустра, якщо потрібно обігнати, ти завжди це зробиш. Гарні емоції дарить щодня) Вона підлаштується під настрій, хочеш їхати спокійно буде комфортна, хочеш швидко буде посмішка на обличчі).Подобається, що таких машин мало, я наприклад люблю незвичні машини, бо є багато надійних машин масс-маркет, але життя варте того, щоб обирати особливе, що подобається тобі, а не лише прагматично аби не сильно втратити при продажі.

Машина досить економна, на трасі при 100-110 бачити 6.5 літрів на 100 км реальність. Двигун V6, коли їдеш по трасі, якщо наприклад на круїзі, то відключає 2 циліндри, заощаджуючи пальне. Дуже гарне діодне світло, гарна акустика ELS studio, підігрів та вентиляція сидінь, досить великий багажник (здається 420 літрів), комфортні сидіння, можливо не прямо найкращі, але 1000+ км за раз, то спина не боліла. Ззаду краще якщо 2 людини, тоді комфортно.

Окремо хочу виділити рульове кермо - як на мене суб'єктивно це саме продумане та ергономічне кермо. Поясню, керування музикою, телефоном, бортовим комп'ютером просто настільки просто та інтуїтивно - це краще рішення як на мене (досвід 11 автомобілів своїх та десятків інших). Адаптивний круїз та утримання в полосі працюють майже бездоганно, крута функція руху у пробках (особливо актуально для великих міст), система попередження зіткнень вже не раз рятувала мене.

Є автозапуск двигуна зі штатного брелку - у спеку увімкне охолодження салону та вентиляцію сидінь, у холод - підігрів сидінь та обігрів всього. Це супер зручна річ.

Окремо хочу сказати про повний привід, він дуже розвинутий, у минулу дуже сніжну зиму їздив та виїжджав з таких місць, де інші кросовери повнопривідні не змогли (може питання гуми ти водія). Щодо сухої погоди, то те, як машина тебе занурює у поворот при відкритому газі, це кайф!

Щодо обслуговування, воно як на мене досить доступне, багато чого є в наявності, є офіційні станції які роблять прошивки, діагностику, калібрування.

Щодо надійності: за увесь мій пробіг не було жодних ситуації, поломок. Єдине що з самого початку підстукувала рейка рульова, зробив та забув. Поміняв колодки, свічки, акумулятор, шарові та сайлент блоки (був період коли часто їздив по поганій дорозі). Масло кожні 6-8 тис приблизно (машина рахує мото-часи, а не пробіг та нагадує коли міняти)

Єдине чого взагалі не розумію, це чому в Україні, Acura коштує так сама чи дешевше Honda?! Це як би Lexus був дешевше Toyota, а Infiniti дешевше Nissan. Acura це преміум Honda. То для мене дивна річ, типу «не ліквідне». Але то добре, більше гарних машин за поки ще доступною ціною буде всім, хто мислить ширше, чи скоріш не ширше, а обирає серцем).

Всім бажаю задоволення від володінням авто, та пробувати нове, поповнюючи свій досвід!

Плюсы автомобиля: Унікальність, керованість, безпека, комфорт, рульове кермо - просто ТОП, надійність, економічність, світ фар, активна безпека.

Минусы автомобиля: Гальма - реально після 3-4 активних гальмувань пливуть, краще замінити якщо дуже активний стиль їзди. Відсутність електроприводу багажника.

Совет покупателю: Якщо звернули увагу, просто проїдьтесь на цій машині, 3.5 це прямо супер кайф. Якщо подобається - беріть, не пошкодуєте, бо вона надійна, економна, безпечна та дарить емоції, а це добре комбо).

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Acura TLX: Acura TLX. По тропе возвращения
Acura TLX. По тропе возвращения

Acura, до недавнего времени представленная у нас только на "сером" рынке, продолжает расширять свой официальный модельный ряд. В поддержку к двум кроссоверам, MDX и RLX, с которыми мы знакомились ранее, выводит новый седан TLX. Да уж, в этих трехбуквенных обозначениях черт ногу сломит, но тем не менее, новинка интригует, ведь это вестник перемен и своего рода попытка вернуться к технократическому стилю, которым отличались и Honda, и Acura

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Acura

Acura RLX 2017 Acura RLX 26.500$ 2017 80.000 км
Acura RDX 2020 Acura RDX 27.699$ 2020 49.000 км
Acura RDX 2018 Acura RDX 28.400$ 2018 60.000 км
Acura ILX 2015 Acura ILX 14.900$ 2015 189.000 км
смотреть все
объявления